خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی کرمان

نقش روابط عمومی ها در ایجاد آرامش و امنیت روانی جامعه

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۴۸

نقش روابط عمومی ها در ایجاد آرامش و امنیت روانی جامعه که از بارزترین خصوصیات یک جامعه است، بسیار حایز اهمیت است

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی کرمان گفت: روابط عمومی ها حلقه وصل میان دولت، ملت و نخبگان هستند و نقششان در ایجاد آرامش و امنیت روانی جامعه که از بارزترین خصوصیات یک جامعه است، بسیار حایز اهمیت است.

به گزارش ایلنا ازکرمان علی شهیدی در نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های حمل و نقل و ترافیک استان، بر لزوم برنامه ریزی مناسب دستگاههای عضو این شورا و انسجام برنامه ها در هفته‌ی حمل و نقل تاکید کرد وافزود: هفته حمل و نقل از ۲۴ آذرماه آغاز می‌شود و تا یکم دی‌ماه ادامه دارد، دراین مدت وظیفه داریم با برنامه‌ریزی مناسب عملکرد دستگاههای عضو این شورا را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی به اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: ‌ روابط عمومی ها اصلی‌ترین حلقه وصل میان دولت، ملت و نخبگان هستند و نقششان در ایجاد آرامش و امنیت روانی جامعه که از بارزترین خصوصیات یک جامعه است، بسیار حایز اهمیت می باشد.

شهیدی اظهار داشت: درشرایط فعلی جامعه هر چه روابط عمومی ها مجهزتر بروزتر و آماده‌ صحنه باشند موفقیت‌ها و دستاوردهای زیادی خواهند داشت وخروجی و برکات آن مطمئنا نصیب خود آن سازمان و در نهایت جامعه خواهد شد.

وی روابط عمومی را نقطه قوت هر دستگاه خواند و در یک جمع بندی مختصراظهار داشت: تعمق در نقش راهبردی روابط عمومی در یک سازمان و جایگاه مناسب آن در تشکیلات اداری آن سازمان، عامل مهم تقویت جایگاه روابط عمومی است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان روابط عمومی را چشم، گوش و قلب سازمان دانست و گفت: بدون روابط عمومی حیات سازمانی دوام ندارد.

شهیدی یادآور شد: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان‌های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

گفتنی است: ‌شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان کرمان، متشکل از روابط عمومی ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌ها، فرودگاه، راه‌آهن، آزمایشگاه مکانیک آب و خاک و هواشناسی و اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز