خبرگزاری کار ایران

معاون امور مشترکین آبفای استان کرمان؛

انشعابات غیر مجاز به معضل تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۷۵۸

انشعابات غیر مجاز در حال حاضر به یک معضل و چالش اساسی برای شرکت آب و فاضلاب استان تبدیل شده و حل آن نیازمند تعامل و همفکری بیشتر دستگاه‌های ذیربط و مردم فهیم استان است.

معاون امور مشترکین آبفای استان کرمان گفت: انشعابات غیر مجاز که در نقاطی از شهرستان کرمان و شهرستان‌های دیگر مشاهده می‌شود، خسارت زیادی به شبکه توزیع آب استان وارد می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرمان، مصطفایی افزود: استفاده از اشعاب غیر مجاز علاوه بر وارد کردن خسارت به شبکه توزیع با توجه به اینکه آب مصرفی این انشعابات محاسبه و پولی بابت آن پرداخت نمی‌شود، مصرف آنان ۲ یا ۳ برابر مصرف متعارف و معمولی هر خانوار است که از این بابت سالانه علاوه بر هدر رفتن مبلغ هنگفتی از درآمد شرکت، اسراف زیادی در مصرف آب نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این پدیده خاطرنشان کرد: امیدواریم با بررسی‌های عمیق و همه جانبه و اتخاذ راهکار‌های اساسی از سوی دستگاه‌های ذیربط این مساله در آینده به نحو مطلوبی چاره اندیشی شود.

در ادامه غلامرضا زین الدینی مدیر امور آب کرمان نیز بر جمع آوری و تعیین تکلیف انشعابات غیر مجاز قبل از رسیدن تابستان ۹۴ تاکید نمود و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با این افراد شد.

هادی مقدم، مدیر دفتر مدیریت مصرف وکاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای کرمان، نیز با اشاره به وجود انشعابات غیر مجاز در داخل شبکه، حاشیه شهر و همچنین انشعابات خلاف فضای سبز شهری، بر شناسایی و جمع آوری آن‌ها تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز