خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای شهرستان جیرفت:

تا یک ماه آینده، چاه شماره ۱۴ وارد مدار می‌‎شود

کد خبر : ۲۱۶۴۴۸

با توجه به کمبود آب از شهروندان جیرفتی تقاضا می‌‎شود که نسبت به مصرف بهینه آب اقدام کنند.

مدیر آبفای شهرستان جیرفت با اعلام خبر تجهیز چاه شماره ۱۴ گفت: با توجه به کمبود آب از شهروندان جیرفتی تقاضا می‌‎شود که نسبت به مصرف بهینه آب اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از کرمان، احمد سنجری با اشاره به اینکه اکنون اجرای این طرح در دست اقدام است، افزود: برای تکمیل این خط انتقال آب نیاز به ۸۰۰ متر لوله‎گذاری است.

وی گفت: خطوط برق این چاه به طول ۸۸۰ متر و بخشی از خط انتقال آب به طول ۹۰۰ متر انجام شده است.

سنجری دبی این چاه را در حال حاضر ۳۵ لیتر بر ثانیه ذکر و تصریح کرد: با بهره‎برداری از این چاه بخشی از ۲۱۰ لیتر کمبود آب شهر جیرفت در تابستان جبران می‌‎شود.

وی گفت: با اتمام طرح مذکور امکان اتصال چاه شماره ۱۴ به خطوط تأمین آب میسر می‌‎شود.

وی افزود: بیش از ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی برای این بخش سرمایه‎گذاری شده که البته به صورت ۱۰۰ درصد جذب شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: همچنین می‌‎طلبد که مردم مصارف غیرضروری خود در این زمینه کاهش دهند و از آبیاری درختان به جد خودداری کنند.

سنجری خاطرنشان کرد: باید شهروندان انشعابات غیرمجاز را شناسایی کرده و برای جمع‎آوری آن‎‌ها با سامانه ۱۲۲ امور آبفای جیرفت تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز