خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره کارخانه لاستیک بارز کرمان:

بیش از ۶۰۰ کارگر بسیجی در این واحد مشغول کار هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۶۵

امروز در ناحیه ۴ تولید ما که تولید تایرهای سیمی است بهره‌وری برابری با کارخانجات تولید کننده لاستیک در آلمان داریم و در این کارخانه اکنون بیش از ۶۰۰ کارگر بسیجی وجود دارد که امیدواریم بزودی به هزار نفر برسد، زیرا بسیج در این مجموعه یک امر فراگیر است و این جزو افتخارات ما محسوب می‌شود.

رئیس هیئت مدیره کارخانه لاستیک بارز کرمان گفت: در زمان احداثکارخانه در حرکتی بسیجی‌وار با همت مهندسان داخلی، کلنگ احداثرا به زمین زدیم و تولیدی با کیفیت را در دل کویر آغاز کردیم.

به گزارش ایلنا ازکرمان، علی اکبر مشرفی در مجمع سالانه بسیج کارگری و کارگاه هم اندیشی تخصصی مدیران عرصه صنعت و تولید در محل کارخانه لاستیک بارز افزود: در زمان احداثکارخانه به هر کارخانه خارجی برای کمک در راه‌اندازی خط تولید تلکس زدیم عذرخواهی کردند و عملا تکنولوژی به ما نفروختند اما در حرکتی بسیجی‌وار با همت مهندسان داخلی کلنگ احداثرا به زمین زدیم و تولیدی با کیفیت را در دل کویر آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: بسیج ما باید بسیج کارگری باشد و اسلام ناب محمدی را در مجموعه‌های صنعتی پیاده کند همانطور که کارگران این مجموعه توانستند میزان بهره‌وری خودشان را با بهره‌وری کارگران کارخانجات آلمانی هم تراز کنند.

وی تصریح کرد: امروز در ناحیه ۴ تولید ما که تولید تایرهای سیمی است بهره‌وری برابری با کارخانجات تولید کننده لاستیک در آلمان داریم و در این کارخانه اکنون بیش از ۶۰۰ کارگر بسیجی وجود دارد که امیدواریم بزودی به هزار نفر برسد، زیرا بسیج در این مجموعه یک امر فراگیر است و این جزو افتخارات ما محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز