خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون اقتصادی:

صدای شکسته شدن تحریم‌های اقتصادی ایران به گوش می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۹۶

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: صدای شکسته شدن تحریم‌های اقتصادی ایران به گوش می‌رسد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: صدای شکسته شدن تحریم‌های اقتصادی ایران به گوش می‌رسد.

به گزارش ایلنا از کرمان، نشست مشترک اعضایی از کمیسیون اقتصادی مجلس در قالب هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی یونان در محل پارلمان آن کشور برگزار شد.

پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان وراور مجلس در نشست مشترک کمیسیون‌های اقتصادی مجلس ایران و یونان افزود: با توجه به ظرفیت‌های زیاد دو کشور در عرصه اقتصادی وویژگیهای فرهنگی و تاریخی مشترک افزایش ارتباطات بین دو کشور به ویژه در موضوع اقتصادی می‌تواند به بهره گیری دو کشور از توانمندی‌های متقابل منجر شود.

وی گفت: تحریم‌های ظالمانه وغیر قانونی آمریکا نه تنها موجب توقف پیشرفت علم ودانش نگردیده که حتی به شکوفایی توانمندیهای علمی وفن آوری کشور منتهی شده است.

پورابراهیمی تصریح کرد: این شرایط سبب وضعیتی است که غرب نیز به ناکارآمدی تحریم‌ها اذعان دارد و لذا صدای شکسته شدن تحریم‌ها به گوش می‌رسد.

در ادامه تئودروس کاراغلورییس کمیسیون اقتصادی یونان گفت: پیشینه تاریخی دو ملت ریشه در اعماق تاریخ جهان داشته و سوابق تمدن وفرهنگ گذشته حکایت از روابط خوب مشترک دارد.

وی با اشاره به شرایط سخت سیاسی کشورش در حال حاضر، ابراز امیدواری کرد: با بهبود شرایط سیاسی شاهد افزایش همکاری‌های اقتصادی دو کشور باشیم.

رییس کمیسیون اقتصادی یونان با تاکید بر حضور اخیر خود در ایران و اطلاع از توانمندی‌ها ی بزرگ کشور ایران خاطر نشان کرد: به زودی موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران نهایی گردیده و شاهد تعاملات اقتصادی با ایران پس از تحریم هستیم.

اونگلوسدیامان توپلوس دیگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یونان و عضو حزب ائتلاف چپ نیز با ابراز تاسف از سیاست‌های کشورهای امپریالیستی درمنطقه خاورمیانه جهت تسلیم کردن ملت‌ها، اقدامات اخیر آمریکا در منطقه را محکوم کرد.

وی گفت: علی رغم تجربه تلخ ایران در سالهای اخیر در مقاومت علیه آمریکا ما از این مقاومت حمایت می‌کنیم و امید به پیشرفت روابط دو جانبه داریم وافتخار می‌کنیم که با این ملت بزرگ و نمایندگان آن ارتباط داشته باشیم

گفتنی است: سایر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ایران و یونان به بیان یدگاه‌ها ونظرات خود پرداختند و در پایان سفیر جمهوری اسلامی ضمن تشکر ازبرگزاری این جلسه ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در آینده بسیار بهتر از امروز باشد.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز