خبرگزاری کار ایران

مدیر پژوهش مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان دانش پژوهان جوان کشور:

کنگره قرآنی، عشق به قرآن را در دانش‌آموزان بارور کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۲۱

در نظام جمهوری اسلامی، رشد و تعالی انسان‌های مومن با تعالیم اسلامی میسر شده است و آشنایی جوانانبا مفاهیم قرآنی از عوامل پیشرفت و شکوفایی خواهد بود.

ایلنا: مدیر پژوهش مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان دانش پژوهان جوان کشور گفت: برگزاری کنگره قرآنی در مراکز سمپاد، موجب ایجاد فضایی مملوء از معنویت درمدارس شده و عشق به قرآن را در دانش‌آموزان بارور کرده است.

به گزارش ایلنا از کرمان " گلشن " در بیست و دومین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان که در کرمان برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در جمع نوجوانانی قرارگرفته‌ام که دستورات قرآن کریم را سرلوحه کار خود قرار داده، احکام دین را باورکرده و آنها را در زندگی خود بکار می‌گیرند.

وی افزود: دو نوع نزول و پایین آمدن وجود دارد یکی به معنای ریخته شدن است که نمونه آن بارانی ست که از آسمان بر زمین ریخته می‌شود و دیگرینزول به معنای آویخته شدن و نمونه آن قرآن کریم است که از آسمان به زمین آویخته شدهتا ما را بالا بکشد.

مدیر پژوهش مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان دانش پژوهان جوان کشور خاطرنشان کرد: بنابراین اگر دست ما به رشته ریسمان الهی برسد سعادتمند خواهیم شد چراکه یک سوی دیگر این ریسمان به دست خداوند است.

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان افزود: در نظام جمهوری اسلامی، رشد و تعالی انسان‌های مومن با تعالیم اسلامی میسر شده است و آشنایی جوانانبا مفاهیم قرآنی از عوامل پیشرفت و شکوفایی خواهد بود.

گلشن سپس بیان کرد: برگزاری کنگره قرآنی در مراکز سمپاد به مدت ۲۲سال متوالی، ضمن افزایش انگیزه دانش‌آموزان، موجب ایجاد فضایی مملوء از معنویت درمدارس شده و عشق به قرآن را در دانش‌آموزان بارور کرده است و یقیناً در این عرصهاستعدادها شکوفا می‌شود.

وی گفت: امروز مدارس استعدادهای درخشان مراکز تربیت نخبگانی هستندکه در آینده به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت خواهند کرد.

مدیر پژوهش مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان دانش پژوهان جوان کشوربیان کرد: دانش‌آموختگان ما در دانشگاه‌های خوب ایران دور هم جمع شده و هستهبسیاری از کانون‌های کشور با حضور جمع برگزیدگان سمپاد تشکیل می‌شود.

همچنین در این مراسم " ابراهیم جهانگیری " مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مایه افتخار است که کرمان به عنوان منطقه پنجم کشوری میزبان دانش‌آموزان مستعد، تیزهوش و قرآنی است.

وی افزود: همه افرادی که ارکان نظام جمهوری اسلامی را در دستدارند از درس خوانده‌های مدارس خاص می‌باشند بنابراین شما دانش‌آموزان از سرمایه‌هامحسوب می‌شوید و چه زیباست که درس و برنامه‌هایتان با رهنمودهای قرآنی همراه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز