خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمان

بیش از ۳۰ هزار بروشور و تراکت در شهرستان‌ها توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۶۸

به منظور ترویج فرهنگ بهینه‌سازی مصرف آب بیش از ۳۰۰۰۰ بروشور، تراکت، سی دی، برچسب و صد‌ها بنر و پلاکادر توسط شرکت آبفای کرمان تهیه و در شهرستان‌های تابعه توزیع شد.

مدیر روابط عمومی آبفا گفت: به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از آب شرب با توجه به بحران جدی اخیر آب بسته‌های فرهنگی شامل راهکار صحیح استفاده از آب شرب، نصب صحیح و استاندار پمپ آب، جلوگیری از مصرف بی‌رویه برخی از شهروندان پرمصرف، استفاده غیر مجاز از آب توسط افراد سودجو تحت عنوان انشعابات غیر مجاز، تهیه و در سطح استان و شهرستان‌های تابعه توزیع شد.

به گزارش ایلنا از کرمان، غفاری افزود: با توجه به توزیع بسته‌های فرهنگی و تبلیغات گسترده شهری و تشکیل جلسات با مسئولین رده بالای شهرستان‌ها این اقدام تاثیر بسیار چشمگیری در کاهش مصرف آب داشت و بعضاً باعثجلوگیری از جیره بندی و قطع آب در بسیاری از مناطق استان شد.

وی همچنین به توزیع بیش از ۳۰۰۰۰ بروشور، تراکت، سی دی، برچسب و صد‌ها بنر و پلاکادر توسط شرکت آبفای کرمان در شهرستان‌های تابعه اشاره کرد.

نشست با ائمه جمعه و جماعات، مسئولین فرهنگی، سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به منظور همکاری با مجموعه آب و فاضلاب در امر تبلیغ صرفه جویی و پرداخت حقوق شرعی شرکت در قالب آب بها از دیگر اقداماتی بود که از سوی مدیریت روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا انجام گرفت و در حال حاضر نیز این روند ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز