خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان؛

توانمندساختن کارکنان نیروهای مسلح برای ورود به بازار کار

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۳۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان از امضای تفاهمنامه آموزش کارکنان وظیفه پایگاه هوانیروز کرمان خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: با هدف آموزش کارکنان وظیفه پایگاه هوانیروز در راستای توانمندساختن کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برای ورود به بازار کار، پس از پایان خدمت مقدس سربازی تفاهمنامه ای به امضا رسید.

به گزارش ایلنا از کرمان، ابراهیمی نژاد افزود: تامین مربی، تجهیز کارگاه های آموزشی، بیمه کردن کارآموزان در برابر حوادثکار، تامین مواد مصرفی، انجام فرایند آزمون و صدور گواهینامه از تعهدات فنی و حرفه ای و تامین فضای آموزشی مناسب، ملزومات بهداشتی و ایمنی، تامین وسیله ایاب و ذهاب و سایر موارد از تهعدات پایگاه هوانیروز است.

مسئول آموزش‌های مهارتی استان کرمان اجرای سه دوره تعمیرکار اتومبیل بنزینی بمدت ۲۵۰ ساعت و نیز سه دوره مهارت کمک برق کار ساختمان درجه دو بمدت ۲۵۰ ساعت را از دوره های برنامه ریزی شده در این پایگاه عنوان کرد.

ابراهیمی نژاد یادآور شد: آموزش فنی و حرفه ای پرسنل وظیفه نیروهای مسلح از سال ۷۱ با پیشنهاد وزارت کار و امور اجتماعی و تصویب دستورالعملهای مربوطه توسط رهبر معظم انقلاب آغاز و تاکنون براساس تعهدات اموزشی و نیاز نیروهای مسلح اجرا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز