خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان

کارآموزان دارای کارت مهارت به سازمان تامین اجتماعی معرفی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۵۳

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: کلیه کارآموزان قبل از معرفی به سازمان تامین اجتماعی باید دوره های لازم را در این مرکز آموزش دیده و پس از دریافت کارت مهارت به سازمان تامین اجتماعی معرفی می شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان طی گفتگویی اظهار داشت: کلیه کارگران ساختمانی پس از آموزش و دریافت کارت مهارت از این اداره کل جهت برقراری بیمه به سازمان تامین اجتماعی معرفی می گردد.

به گزارش ایلنا ازکرمان ابراهیمی نژاد بیان داشت: تعداد کارآموزانی که موفق به دریافت کارت مهارت در دوره های متفاوت شده و به سازمان تامین اجتماعی معرفی شده اند عبازتند از: بنای سفت کار ۶۲۳۸/۳۸ نفر، لوله کش آب سرد و گرم ۱۵۷۴ نفر، برق ساختمان ۲۲۱۳ نفر، جوشکار برق ۳۵۰۷ نفر، نقاش ساختمان ۲۶۵۲۱ نفر، کاشی کار ۲۵۱۷ نفر، بتن ریز ۷۹۰ نفر، لوله کش گاز خانگی ۴۵۵ نفر، درب و پنجره سازی فلزی ۵۰۸ نفر، گچ کار ۳۸۰۳ نفر، آرمارتوربند ۱۵۷۳ نفر، سنگ کار ۳۲۰ نفر، عایق کار ۲۶۳ نفر و قالب بند ۴۲۸ نفر بوده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: کارآموزان: نسبت به نیاز جامعه در رشته های مختلف دوره های لازم را آموزش دیده و کارت مهارت دریافت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز