خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کرمان خبر داد؛

فعالیت سرباز مربیان خادمان در مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۷۶

سرباز مربیان بعنوان خادمان ارزشمند آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق محروم استان فعالیت می کنند.

معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کرمان گفت: طبق مجوز دفتر سیاستگزاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح مشمولین وظیفه فارغ التحصیل در رشته های فنی و مهندسی می توانند طبق نیاز مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مناطق محروم کشور انجام وظیفه نمایند.

به گزارش ایلنا از کرمان جهانگیری افزود: این افراد پس از طی دوره آموزش نظامی دو ماهه در مراکز آموزش نظامی ارتش جمهوری اسلامی، آموزش های تخصصی فنی و حرفه ای در رشته خود را در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کرج بمدت دوماه طی می نمایند.

وی گفت: این نیروهای دوره دیده جوان و متخصص در کارگاههای مراکز آموزش فنی و حرفه ای مشخص شده که اکثرا در مناطق محروم قرار دارد، فعالیت می نمایند.

میرمحمدی کارشناس اموزش فنی و حرفه ای استان نیز از افراد متقاضی امریه سرباز مربی و سرباز کارشناس خواست با مراجعه به اداره کل یا مراکز آموزش فنی و حرفه ای درخواست خود را ارائه داده و در صورت نیاز ونیز داشتن شرایط لازم اقدامات مورد نظر در جهت فرایند گزینش و جذب مانند مصاحبه تخصصی، ارائه مستندات و مدارک.. انجام خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۳ امریه سرباز مربی در رشته های مختلف فنی و مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر استان کرمان به امر آموزش می پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز