خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

اجرای ۸۰ کیلومتر خطوط انتقال گاز طی سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۶۰

در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی روند رو به رشدی در اجرای پروژه‌های گازرسانی در بخش‌های خطوط انتقال گاز را در استان شاهد بودیم که امیدواریم با تخصیص بودجه و اعتبارات لازم بتوانیم در سال جدید پروژه‌های اجرایی دیگری را اتمام و به بهره برداری برسانیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان خدمت رسانی به مردم شریف استان کرمان را با اهمیت تلقی نمود و گفت: یکی از اهداف مهم این شرکت رضایت مشترکین و رسیدن به حداکثر بهره وری است.

به گزارش ایلنا از کرمان ودیعتی از اجرای ۸۰ کیلومتر خط انتقال گاز طی سال ۹۲ در استان خبر داد و تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی روند رو به رشدی در اجرای پروژه‌های گازرسانی در بخش‌های خطوط انتقال گاز را در استان شاهد بودیم که امیدواریم با تخصیص بودجه و اعتبارات لازم بتوانیم در سال جدید پروژه‌های اجرایی دیگری را اتمام و به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین پروژه‌های فعال خطوط انتقال در دست اجرا: خط انتقال کیسکان –لاله زار، فاز اول و دوم خط بم و خط انتقال گلباف می‌باشد که با تلاش پیمانکاران و مهندسین پروژه‌های مذکور در حال پیشرفت است. همچنین خط انتقال گاز ایستگاه CGS دوم رفسنجان نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه طی سال ۹۲ اجرای خطوط انتقال ۴۰۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته را به خود اختصاص داده است گفت: اجرای خطوط انتقال گاز فاز اول و دوم بم، گلبافت و راین به طول ۱۶۳ کیلومتر با قطر لوله ۱۶ اینچ در دست اقدام است که این رشد مثبت ارزیابی می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه در دو فاز به طور همزمان توسط دو شرکت پیمانکاری مجرب در حال انجام می‌باشد که عملیات مسیر سازی آن به طور کامل انجام شده است.

ویافزود: با توجه به نوسانات بازار برای تامین لوله و قطعات، پیشرفت پروژه با مشکلاتی مواجه شده بوده که اکنون با تدابیر اندیشیده شده در شرکت ملی گاز ایران و گاز استان کرمان، تامین لوله‌های فولادی آن انجام شده و پروژه‌های مذکور فعال و براساس برنامه زمان بندی شده فعالیت پروژه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز