خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان:

نیروی انتظامی مظهر نظم و اقتدار است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۱۹

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زبانزد خاص و عام، پرتوان در برابر عوامل ناامنی و رئوف و مهربان در برابر مردم است.

کرمان - ایلنا: فرماندار کرمان در بازدید از یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان گفت: نیروی انتظامی مظهر نظم و اقتدار و نمونه‌ای از عظمت ایران اسلامی است.

به گزارش ایلنا از کرمان سعیدی ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زبانزد خاص و عام، پرتوان در برابر عوامل ناامنی و رئوف و مهربان در برابر مردم است.

وی گفت: این خواست پروردگار و عنایت ویژه او به شماست که توفیق پوشیدن لباس مقدس حفاظت و حراست از امنیت و آرامش مردم را پوشیده‌اید.

فرماندار بیان کرد: اگر در حال حاضر جمهوری اسلامی دارای توان و افتخار و جایگاه رفیعی در میان کشورهای منطقه است به دلیل رشادت‌ها و ایستادگی‌های همه شهیدان و جانفشانی‌های عزیزان در نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح است.

فرماندار کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) ایشان را الگوی ولایت مداری دانست و افزود: شهادت حضرت فاطمه(س) در راه ولایت و دفاع از جایگاه رفیع ولی زمان واین خصوصیت بارز آن حضرت است.

وی اذعان داشت: آنچه حضرت ابالفضل العباس(ع) را از دیگران متمایز می‌نمود و عنوان باب الحوائجی را به ایشان داد نیز ولایت مداری بی‌نظیر ایشان بوده است.

سعیدی ادامه داد: ما نیز باید با الگو پذیری از این بزرگواران تمام سعی خود را به کار گیریم که رفتار و گفتارمان در مسیر ولایت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز