خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های کرمان اعلام کرد:

ممنوعیت ترددهای جاده‌ای در ایام نوروز ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۰۵

طرح ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه باربری سنگین و نیمه سنگین در تعطیلات نوروزی با همکاری پلیس راه فرماندهی انتظامی به مرحله اجرا در می آید

کرمان - ایلنا: مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های کرمان گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروزی، به منظور افزایش ظرفیت تردد محور‌های مواصلاتی استان، ارتقای ضریب ایمنی و روان سازی ترافیک عبوری در جاده‌ها، طرح ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه باربری سنگین و نیمه سنگین با همکاری پلیس راه فرماندهی انتظامی استان به مرحله اجرا در می‌آید.

به گزارش ایلنا از کرمان جمیلی با اعلام این خبر گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و مواد فاسد شدنی از ساعت ۷صبح الی ۲۴روز‌های ۱۵،۱۴، ۱۳،۱۲فروردین ماه۹۳در محور سیرجان - بافت وبالعکس، بندر عباس - سیرجان و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی افزود: تردد محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند از ۲۷ اسفند ماه سال جاری لغایت پایان روز سه شنبه ۵ فروردین ماه سال جدیدو همچنین از ۱۲ الی ۱۵ فروردین ۹۳ نیز در تمامی محور‌های مواصلاتی ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد انواع موتور سیکلت در ایام نوروز در تمامی آزاد راه‌ها، بزرگ راه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری سراسر استان ممنوع خواهد بود.

وی در انتها با آرزوی در پیش داشتن ایامی بدون تصادف و سانحه، از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی استان خواستار رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی، بویژه توجه به علائم ترافیک، رعایت سرعت مجاز و… شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز