خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۱

به مناسبت گرامیداشت سی وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی در رشته های والیبال، شنا، تنیس، فوتسال و دومیدانی برگزار می شود.

کرمان - ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز کرمان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر این شرکت با برگزاری مسابقات ورزشی ویژه برادان و خواهران در رشته های مختلف با هم به رقابت می پردازند و امیدواریم تا پایان ایام دهه فجر این مسابقات به اتمام برسد.

به گزارش ایلنا از کرمان ودیعتی در ادامه با بیان اینکه تلاش و کوشش ورزشکاران ایرانی در رسیدن به موفقیت زبانزد تمام مردم دنیا می باشد گفت: جای بسی افتخار است که شرکت گاز استان کرمان چنین ورزشکاران نمونه و پرتلاشی دارد که با تلاش و کوشش مستمر و با استعانت از خداوند متعال در کنار زندگی روزمره و خانواده برای اعتلای ورزش شرکت و تندرستی جان و داشتن روحیه پر نشاط و شاداب ورزش را نیز در برنامه زندگی خود قرار داده اند. لازم است از اینجا برای تمامی کارکنان و ورزشکاران آرزوی سلامتی و سربلندی و افتخارآفرینی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در خصوص دهه مبارک فجر گفت: این روزها روزهای فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، امام راحل(ره) آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن باتمام وجود تلاش کرد و سربازان این مرزوبوم از خاک پاک سرزمینشان ایران پاسداری کردند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی همیشه سبز باد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز