خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان:

انجام ۲۷۱ هزار انشعاب گاز تا پایان دی‌ماه سا‌ل‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۸۲

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از نصب ۲۷۱ هزار و ۹۵۶ انشعاب گاز در استان خبر داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در حال حاضر از تعداد ۲۷۱ هزار انشعاب نصب شده در استان، ۶۲هزار و ۵۷۲ انشعاب در بخش روستایی و ۲۰۹هزار ۳۸۴ انشعاب در بخش شهری دراستان اجرا شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان وی در ادامه افزود: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های بخش انرژی کشور، بهره گیری هرچه بیشتر از منابع گاز طبیعی و افزایش سهم گاز در الگوی مصرف حامل‌های انرژی در تمامی بخش‌های اقتصادی، بدلیل بهره‌مندی کشورمان از ذخایر عظیم گاز طبیعی است.

وی تصریح نمود: هم اکنون ۴۲۹هزار ۳۲۵مشترک خانگی و تجاری در بخش‌های شهری و رستایی در استان بهرمند از گاز طبیعی می‌باشند. و به ترتیب ۵۷ هزار و ۴۷۹ مشترک در بخش روستایی و ۳۷۱هزار و ۸۴۶ مشترک در بخش شهری در استان از خدمات این شرکت بهرمند هستند.

وی اظهار داشت: در سایه تلاش جمعی و بهره گیری از مزیت تخصیص بودجه و منابع موجود و اولویت بندی، در راستای گازرسانی به شهر‌ها و روستاهای پرجمعیت استان تلاش بر این است تا بتوانیم شهر‌ها و روستا‌ها باقیمانده را تحت پوشش گاز طبیعی قرار گیرد.

وی در ادامه بر مصرف بهینه گاز تأکید کرد و گفت: نحوه استفاده صحیح از وسائل گاز سوز رعایت نکات و توصیه‌های ایمنی، صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف نه تنها در زمستان بلکه در تمامی فصل‌های سال بایستی مراعات شود تا علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده‌ها بر پویایی و توسعه اقتصادی کشور در بخش‌های صنایع، نیروگاه‌ها و سی ان جی نیز آثار مثبت و مطلوبی در پی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در خاتمه گفت: رضایتمندی مردم مهم‌ترین اولویت مجموعه گاز استان است و در این راستا تمامی سعی و تلاش خود را معطوف می‌سازیم. موفقیت شرکت گاز استان کرمان در نصب ۲۷۱ هزار نصب انشعاب و ۹۵۶ هزار پذیرش مشترک زمانی شکوفا خواهد شد که مردم خوب و شریف استان با رعایت اصول ایمنی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن گاز یاری رسان کارکنان این مجموعه باشند تا همه هم استانی‌ها بدون رخ دادن هر گونه حادثه‌ای ایام سرد سال را در کنار کانون گرم خانواده با بهره برداری صحیح از نعمت گاز طبیعی سپری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز