خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داد:

کشف محموله بزرگ لوازم الکترونیکی قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۱۵

رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشف یک محوله بزرگ قاچاق لوازم الکترونیکی در کوهبنان خبر داد.

ایلنا: حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی از کشف و ضبط محموله بزرگ لوازم الکترونیکی شامل ۵۵۰ عدد تبلت و ۵ هزار انواع گوشی موبایل به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان توسط نیروهای انتظامی شهرستان کوهبنان خبر داد و بیان داشت: این محموله به صورت جاسازی شده از مسیر کوهبنان به شهرستان‌های شمالی کشور قاچاق می‌شد.

به گزارش ایلنا از کرمان حجت الاسلام و المسلمین توکلی ادامه داد: پس از شناسایی و ضبط این محموله بزرگ قاچاق ماموران انتظامی و اطلاعاتی در تلاش هستند تا عوامل اصلی، مالکان و رابطان این محموله را شناسایی، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دهند.

وی با اشاره به پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و تبعات منفی آن اذعان داشت: قاچاق یکی از آفات اقتصاد کشور است که به دلیل نظارت ضعیف مرز‌ها و نقض قوانین و مقررات انواع کالاهای قاچاق از مبادی ورودی به استان کرمان وارد و به سایر استان‌های کشور ترانزیت می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: مشکل قاچاق مواد مخدر نیز در شهرستان کوهبنان با تلاش نیروهای انتظامی و اطلاعات و همچنین جدیت و پشتیبانی دستگاه قضایی کاهش چشمگیری داشته است و نسبت به سال‌های قبل کشفیات بسیار کاهش پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز