خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان خبر داد:

معرفی اولین شهر انرژی پاک در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۳۸

با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه استفاده از انرژی‌های نو شهرستان سیرجان به عنوان اولین شهر انرژی پاک در سطح کشور معرفی شد.

ایلنا: طی جلسه‌ای با حضور حسن‌پور نماینده محترم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی شهرستان بنا به پیشنهاد مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان سیرجان با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه استفاده از انرژهای نو به عنوان اولین شهر انرژی پاک در سطح کشور معرفی شد.

به گزارش ایلنا از کرمان مهدوی نیا مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان با اعلام اینکه شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان در جهت برق رسانی به روستا‌های دور افتاده و محروم اقدام به اجرای طرح‌های فوق با استفاده از انرژی‌های نو نموده، افزود: که در این راستا روستای آ غرگوییه با جمعیتی بالغ بر ۱۱ خانوار و اعتباری بالغ بر ۹۵۳ میلیون ریال برقدار و اهالی محروم روستای فوق از نعمت برق بهره‌مند شدند.

وی تصریح نمود: همچنین جهت طرح برق روستای به روستای چاه بره با اعتباری بالغ بر ۱۴۴۰میلیون ریال در حال اجراست که با بهره برداری از این طرح ۱۲ نفر از ساکنین محروم روستا از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: این شرکت با اختصاص و هزینه‌ای بالغ بر ۸۴۶میلیون ریال اقدام به تامین برق روشنایی معابر بلوار ورودی سیرجان با استفاده از انرژی خورشیدی نموده است.

وی اظهار داشت: که از سایر طرح‌های انجام شده شرکت در جهت تامین برق مناطق محروم با استفاده از انرژی‌های نو دو روستا به نامهای تیرگوه از توابع شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۲۵۵ میلیون ریال و همچنین روستای گوره‌ای از توابع شهرستان ریگان با اعتباری بالغ بر ۱۲۷۵ میلیون ریال برق‌دار شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز