خبرگزاری کار ایران

از ابتدای ماه رمضان تاکنون صورت گرفت؛

پلمب 37 واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی و مرغ زنده در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۶۵۹

رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه گفت: از زمان اجرای طرح‌تشدید نظارت‌های‌بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان تاکنون 37 واحد متخلف عرضه فرآورده های خام دامی و مرغ زنده در کرمانشاه پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دکتر تورج کرمیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در کرمانشاه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از 4 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم در شهرستان کرمانشاه کشف، ضبط و معدوم سازی شده است.

رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه اظهارکرد: با اجرای این طرح همچنین تاکنون 11 واحد عرضه فرآورده خام دامی در سطح شهرستان کرمانشاه و 26 واحد مرغ زنده فروشی پلمب شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته بیش از 700 کیلوگرم گوشت و فرآورده خام دامی ناسالم در منطقه شهرک آبادانی و مسکن کرمانشاه کشف و ضبط شد، ابراز کرد: در پی این تخلف صورت گرفته با دستور مقام قضایی 4 واحد متخلف شناسایی و پلمب شد.

کرمیان اضافه کرد: نظارت های بهداشتی توسط اکیپ های دامپزشکی و با همکاری تیم مشترک مبارزه با کشتار غیرمجاز متشکل ار اجراییات شهرداری، مرکز بهداشت شهرستان، نیروی انتظامی و اصناف صورت می گیرد.

این مقام مسئول ضمن تشکر از دستگاه ها و مراکزی که دامپزشکی را در امر بازدیدها و نظارت های بهداشتی در راستای ارتقای سلامت جامعه یاری می کنند، تأکید کرد: شهروندان گوشت موردنظر خود را مراکز عرضه مجاز فرآورده های خام دامی تهیه و از خرید گوشت کشتارهای غیرمجاز در معابر عمومی جدا خودداری کنند.

به گفته رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، مردم می توانند هرگونه تخلف، انتقاد و پیشنهادی رو از طریق شماره تلفن 1512 و 08337246325 و سامانه پیامکی 100010001512 مراتب را با اداره کل دامپزشکی کرمانشاه در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز