خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه:

توسعه نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه از اولویت‌های مخابرات کرمانشاه است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: توسعه، تکمیل و پوشش نسل سوم و نسل چهارم تلفن همراه از اولویت‌های شرکت مخابرات در سال جاری است.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه اظهار کرد: در سال گذشته تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه تحت پوشش سایت‌های 3G همراه اول قرار گرفته است.

قبادیان تعداد سایت‌های 3G در سطح شهرستان‌های استان کرمانشاه را 142 سایت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 142 سایت 3G مشغول سرویس دهی به مشترکان محترم همراه اول هستند که از این تعداد 72 سایت طی سال 94 با پیگیری و تلاش مستمر همکاران ما در شرکت مخابرات استان کرمانشاه طراحی، نصب و راه‌اندازی آنها صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: توسعه، تکمیل و پوشش نسل سوم و نسل چهارم تلفن همراه از اولویت‌های شرکت مخابرات در سال جاری است.

قبادیان با ذکر این مطلب که در سال 94 تعداد 80 سایت میکرو و ماکرو نسل دو شهری و جاده‌ای در استان راه‌اندازی و جهت سرویس‌دهی به مشترکان همراه اول وارد شبکه شده‌اند، افزود: این سایت‌ها به منظور پوشش نقاط شهری و رفع نقاط کور جاده‌ای طراحی و راه‌اندازی شده‌اند که ضمن ارتقاء وضعیت پوشش در نقاط یاد شده نقش بسزایی در جهت افزایش ترافیک و سهولت در ارتباطات مشترکان همراه اول در استان را دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین در راستای ارتقاء ایمن سازی سایت‌های تلفن همراه کار ایمن‌سازی 136 سایت در سطح استان در سال 94  به اتمام رسید.

وی بیان کرد: در بخش دیتا و ADSL شرکت با ایجاد، نصب و راه‌اندازی 18 هزار پورت پرسرعت ADSL و واگذاری 25506 هزارپورت پرسرعت در طی سال 94 به متقاضیان ADSL و 142  پورت پرسرعت  G توانسته است خدمات اینترنت پرسرعت را در شهرها و روستاهای سطح استان توسعه دهد.

قبادیان در ادامه اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی 29250 شماره کافوی نوری در  17 مرکز و  106 کیلومتر کابل نوری طی سال 94 انجام نشده که با اجرای این طرح‌ها تعداد 17087 هزار مشترک تلفن ثابت و جدید به مشترکان شرکت مخابرات اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات اظهار کرد: درباره توسعه و تقویت سیستم‌های تغذیه و نیرو در سطح استان بالغ بر 1 میلیارد تومان هزینه شده است و نیز تعداد 23  لینک STM1 و 3 لینک STM4 و تعداد 9 لینک رادیو تجهیز و راه‌اندازی شده است که امیدواریم این توسعه و نصب و راه‌اندازی توانسته باشد رضایت خاطر هم استانی‌های عزیز را فراهم کند.

کد خبر : ۳۶۵۴۶۴