خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه:

۵ جایگاه سوخت در استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۶۰

در دهه فجر امسال، پنج جایگاه تک منظوره و دو منظوره سوخت در شهرستان‌های کنگاور، پاوه، روانسر، جاده سراب نیلوفر و شهرک پرواز کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از چندین جایگاه تک منظوره و دو منظوره در سطح استان کرمانشاه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، سیدرمضان هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دهه، جایگاه تک منظوره " سی ان جی " شهرستان کنگاور با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از جایگاه‌های دو منظوره که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، جایگاه " کاوه " در ابتدای جاده سراب نیلوفر است.

وی اعتبار این پروژه را ۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین در دهه مبارکه فجر امسال شاهد افتتاح جایگاه دو منظوره " میلاد " در شهرک پرواز کرمانشاه خواهیم بود که این طرح ضمن ایجاد اشتغال برای ۵ نفر، با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال ساخته شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از جایگاه " سریاس " در شهرستان پاوه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، گفت: افتتاح این جایگاه زمینه اشتغالزایی ۷ نفر را ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از جایگاه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال، جایگاه " ستاره غرب " در شهرستان روانسر است که این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز