خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه غرب:

۱۲۹۰ مگاوات برق در نیروگاه‌های حرارتی بیستون و گازی زاگرس تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۷۰

هم اکنون در استان کرمانشاه ۱۲۹۰مگاوات برق، توسط نیروگاه‌های حرارتی بیستون و گازی زاگرس تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با اشاره به احداثنیروگاه ۱۰۰ مگاواتی اسلام آباد غرب، گفت: چهار واحد ۲۵ مگاواتی این نیروگاه احداثشده که سه واحد آن بطور آزمایشی تاکنون وارد مدار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، عبدالعزیز کریمی اظهار داشت: امیدواریم واحد چهارم نیروگاه اسلام آبادغرب نیز که مراحل تست و راه اندازی آن انجام می‌شود، تا پایان سال وارد مدار شود.

وی گفت: هم اکنون در استان کرمانشاه ۱۲۹۰مگاوات توسط نیروگاه‌های حرارتی بیستون و گازی زاگرس تولید می‌شود.

وی در ادامه از میزان ظرفیت تولیدی خطوط انتقال صادرات برق، میزان برق مصرفی مشترکین در تابستان گذشته و ذخیره سوخت برای فصل زمستان برای نیروگاه‌ها خبر داد.

وی افزود: شرکت برق منطقه‌ای غرب در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام به میزان ۲۱۰۰ مگاوات ظرفیت تولید نصب شده دارد که از این میزان ظرفیت تولیدی، ۱۲۹۰ مگاوات در استان کرمانشاه قرار دارد.

کریمی همچنین گفت: پیک بار و حداکثر مصرف برق در تابستان گذشته در غرب کشور ۱۴۵۰ مگاوات بوده که سهم کرمانشاه از این میزان ۷۴۰ مگاوات می‌باشد که با رشد ۶.۵درصدی مصرف در استان مواجه شده‌ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: سوخت اصلی نیروگاه‌ها گاز است که بدلیل مصرف بالای مشترکین در زمستان، سوخت آن‌ها محدود شده که سوخت دوم را جایگزین می‌کنیم که خوشبختانه به اندازه کافی ذخیره داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز