خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرمانشاه:

داعش سگ دست آموزی برای نابودی اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۹۱

گروهک‌های ترورستی مثل داعش، سگ‌های دست آموز دشمنان اسلام و ایالات متحده برای نابودی اسلام آن هم به نام اسلام هستند.

امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نمار جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به تحولات اخیر عراق اظهار داشت: گروهک‌های ترورستی مثل داعش سگ‌های دست آموز ایالات متحده برای نابودی اسلام آن هم به نام اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما گفتت: اما در این نبرد نیابتی باز هم پیروزی با مسلمانان عالم خواهد بود البته این نیاز به وحدت و شناخت دشمن دارد.

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی به عنوان یک بیماری و سرطان برای منطقه به جان مسلمانان فلسطین افتاده است و در این میان شیخ نشین‌های منطقه در کمال وقاحت و بی‌شرمی ساکت مانده‌اند.

وی افزود: در این میان ایستادگی بی‌نظیر مردم غزه آبروی آمریکا، اسرائیل و اعراب را بیش از گذشته به باد داد.

امام جمعه کرمانشاه به نقش بی‌بدیل ایران در ایستادگی و جبهه مقاومت منطقه اشاره کرد و گفت: همه مستکبران عالم در برابر جزء مهم معادله منطقه یعنی ایران نا‌توان هستند و این جمهوری اسلامی است که برای بسیاری از مسائل مهم تصمیم نهایی را می‌گیرد.

آیت الله علما با اشاره به ظلم‌های ایاات متحده به مردم ایران در یک قرن گذشته گفت: ۲۸ مرداد سالروز یکی از خباثت‌های آمریکایی در ایران است.

وی افزود: روز بیست و ششم مرداد نیز یادآور حماسه مهم پاوه است که مانند برگی زرین و عبرت آموز در تاریخ حماسه و دفاع ملت ایران می‌درخشد. روزی که مردم و روحانیت در کنار هم برای فرمان امام ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین یاد و خاطره آزادی اسرای سرفراز ایران در جنگ هشت ساله را گرامی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز