خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه در واکنش به منتقدان دولت:

دولت احمدی نژاد با درآمد ۷۵۰ میلیارد دلاری چه دستاوردی برای کرمانشاه داشت؟!

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۴۱

دولت های نهم و دهم با درآمد ۷۵۰ میلیارد دلاری در طول ۸ سال، چه دستاوردی برای استان و شهرستان سنقر داشتند.

استاندار کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سنقر و کلیایی گفت: آقای جلیل بالایی که قبلا به عنوان فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی منصوب شده بود، برادر شهید است و حرف هایی که در خصوص ایشان زده می شود به هیچ‌وجه صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، ابراهیم رضایی در پاسخ به سخنان امام جمعه و نماینده سنقر و کلیایی که مانع انتصاب فرماندار معرفی شده قبلی شده بودند و در همین جلسه نیز وی را به فتنه منتسب کردند، اظهار داشت: بعضی افراد که نگذاشتند از توانایی ایشان استفاده کنیم جواب خواهند داد و در این ایام معنوی که بهترین ایام و شب ها که برای بازسازی معنوی و روحی خود عزاداری می کنیم باید پاسخگوی اعمال خود باشند، زیرا وقتی با رفتار و حرف خود باعثظلم به کسی می شویم باید پاسخگو باشیم و نباید بدون دلیل به کسی تهمت بزنیم.

رضایی تصریح کرد: پس از حرف های زده شده در خصوص آقای بالایی به اتفاق آقای محبی خدمت وزیر محترم کشور رسیدیم، در نهایت بعضی افراد مقداری دست نوشته و نه سند علیه ایشان تهیه کرده بودند که هدفی جز تخریب نداشت.
وی گفت: به جهت توانایی های خوب آقای بالایی حتما از وجود شان در مناصب بالا استفاده خواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه درست این است که اگر می خواهیم در مورد کسی صحبت کنیم این کار باید با مدرک و در حضور وی صورت گیرد،

گفت: به آقای بالایی پیشنهاد کردند که بخاطر تهمت ها شکایت کند، اما وی بزرگواری کرد و از شکایت خود به افرادی که تهمت زده بودند گذشت کرد، زیرا ما می خواهیم در استان کار کنیم اما تعامل و وحدت یک طرفه نیست.

رضایی تصریح کرد: مانند آقای بالایی در توانایی و برنامه ریزی کم پیدا می کنیم و از آنجا که سنقر برای ما اهمیت داشت و بنده به مردم سنقر و شخص دکتر امیری(معاون وزیرکشور) ارادت و علاقه دارم می خواستیم از وجود ایشان استفاده کنیم، اما عده‌ای نگذاشتند این کار صورت گیرد هر چنده که آقای ایزدی فرماندار جدید هم توانمند است اما بهرحال نباید از ظلمی که به آقای بالایی شده بگذریم، لذا در حرف زدن باید انصاف داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به درآمد هنگفت دولت های نهم و دهم بیان داشت: دولت های نهم و دهم با درآمد ۷۵۰ میلیارد دلاری در طول ۸ سال چه دستاوردی برای استان و شهرستان سنقر داشتند. اتفاقاً من هم با امام جمعه و نماینده این شهرستان هم عقیده هستم که کشور نباید به دست نااهلان بیافتد، در طول ۸ سال گذشته صدها میلیارد دلار پول نفت داشتیم اما کاری صورت نگرفت، بطوریکه دکتر روحانی رئیس جمهور در چند روز گذشته اعلام کردند که رشد اقتصادی کشور منفی ۶.۸ درصد است و این یعنی فاجعه، لذا انقلاب نباید به دست نااهلان و منحرفین می افتاد، بطوریکه مشکلات اقتصادی سال‌های انقلاب تکرار شد و همه کسانی که مدافع دولت قبلی بودند پشیمان اند، اینها افتخار ندارد.

در این مراسم علیرضا ایزدی بعنوان فرماندار سنقر و کلیایی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز