خبرگزاری کار ایران

در بازدید از دفتر ایلنا مطرح شد؛

امیدواریم که با آمدن دولت تدبیر و امید وضعیت مطبوعات تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۴۴

در بازدید صبح امروز از دفتر خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح وضعیت فرهنگی استان ابزار امیدواری کرد که با آمدن دولت تدبیر و امید وضعیت مطبوعات تغییر کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در بازدید از دفتر ایلنا با اشاره به شعار سال، فرهنگ را زیربنای توسعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه صبح امروز، ۱۰ تیرماه، در بازدید از دفتر این خبرگزاری گفت: امیدورایم که با آمدن دولت تدبیر و امید وضعیت مطبوعات تغییر کند.

وی با اشاره به کافی نبودن بودجه و اعتبارات فرهنگی، افزود: در سالی که از جانب مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده و باتوجه به تأکید رهبری به این حیطه(فرهنگ)، باید در این خصوص بیشتر تلاش کنیم تا زمینه تعالی آن را به نحوی شایسته گسترده سازیم.

رحیمی زنگنه با اظهار تأسف از این که رویکرد فرهنگی در کشور نمی بینیم، اظهار کرد: اگر خیال کنیم تنها با ساخت و ساز و کار اقتصادی مشکلاتمان حل خواهد شد این تفکری اشتباه است زیرا فرهنگ زیربنای توسعه کشور است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به این که ما برنامه های خوبی برای تحول استان در حوزه فرهنگی داریم، تصریح کرد: کرمانشاه ظرفیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی در کشور را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز