خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب در گفتگو با ایلنا:

اولین زایمان بدون درد در شهرستان سرپل ذهاب انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۶۸

اولین زایمان بدون درد در شهرستان سرپل ذهاب با تنفس گاز " انتونکس " و تزریق داروهای مسکن به مادر انجام شد.

دکتر امید قادری در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دستگاه اسپیرومتری(تست عملکرد ریه‌ها) در درمانگاه تخصصی و دستگاه سر کانتر که قادر به انجام آزمایشات مختلف با بهترین کیفیت ممکن است با حمایتهای نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب راه اندازی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب با اعلام انجام موفقیت آمیز اولین زایمان بدون درد در این شهرستان با تنفس گاز " انتونکس " و تزریق داروهای مسکن مادر، گفت: در راستای برنامه های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با هزینه ای بالغ بر یکصد میلیون ریال این دستگاه خریداری و از این پس مورد استفاده قرار می گیرد.

این عضو هیات مدیره نظام پزشکی استان کرمانشاه مزایای این دستگاه را ترویج زایمان طبیعی، دوری از خطرات جراحی سزارین و عفونتهای پس از آن، کاهش ماندگاری در بیمارستان و رایگان بودن ذکر کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بدون تردید زایمان طبیعی از هر جهت برای مادر و فرزند مفید است و این روش بدون درد در ترویج زایمان طبیعی موثر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز