خبرگزاری کار ایران

نزاع دسته جمعی پاوه ۴۰ کشته و زخمی مجروح داشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۲۶

در برخی از فصول سال برخی مشاجره‌ها بر سر مراتع در مناطق مختلف دیده می‌شود اما این بار با بالاگرفتن درگیری نیروی انتظامی وارد عمل شده و اوضاع را تحت کنترل دارد.

اهالی دو روستای باینگان و بیوند از توابع شهرستان‌های پاوه و جوانرود از ظهر جمعه به دلیل اختلاف بر سر حدود مراتع تپه هره گال وارد یک نزاع دسته جمعی شده و همچنان با سلاح‌های سرد و گرم به این درگیری ادامه می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمانشاه، با ورود نیروی انتظامی به ماجرا برخی از طرفین درگیری به سمت مأمورین نیروی انتظامی نیز شلیک کرده‌اند که بلافاصله دستگیر شدند.

سردار کریم کشوری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در این باره گفت: در برخی از فصول سال برخی مشاجره‌ها بر سر مراتع در مناطق مختلف دیده می‌شود اما این بار با بالاگرفتن درگیری نیروی انتظامی وارد عمل شده و اوضاع را تحت کنترل دارد.

وی با اشاره به اینکه عاملان اصلی حادثه دستگیر شده‌اند گفت: تعداد ۳۹ مجروح این حادثه به بیمارستان شهر پاوه منتقل شده‌اند و یک نفر نیز بر اثر این منازعه کشته شد.

سردار کشوری گفت: اهالی تعدادی دیگر از روستاهای اطراف قصد ورود به منازعه در حمایت از روستاهای درگیر را داشته‌اند که نیروی انتظامی از این موضوع ممانعت و در ‌‌نهایت آرامش را تا حدود زیادی به این منطقه باز گردانده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شورای تأمین شهرستان پاوه تشکیل جلسه داده و برای برخورد با عاملان بی‌نظمی و برگرداندن آرامش کامل و حل شدن اختلافات تصمیم گیری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز