خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب:

موتور کارخانه صدور قطعنامه علیه ایران متوقف شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۴۲

امروز در سیاست خارجی با تلاش سیاست مداران ودیپلمات های مجرب ومتدین کشور، موتور کارخانه صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران متوقف و بخشی از دارایی های بلوکه شده در بانک های خارج به کشور بازگردانده شده است.

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار داشت: هرکسی درجامعه رسالت و وظیفه ای دارد و رسالت معلمین بسیار گسترده است و روشنفکری، شفاف سازی و نشان دادن مسیر چگونه زندگی کردن از مهمترین رسالت این قشر معزز است.

به گزارش ایلنا از اسلام آبادغرب، کرم محمدی در مراسمی که بمناسبت هفته معلم در دانشگاه پیام نور شهرستان برگزار شد با تبریک هفته معلم در این رابطه افزود: در کنار درس خواندن و تلاش علمی، نباید در قبال جامعه و آنچه پیرامون ما درحال وقوع است بی تفاوت باشیم و مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… را مورد توجه قرار دهیم.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به لزوم همکاری همه اقشار و جریانات سیاسی برای موفقیت دولت، افزود: دولت یازدهم با رای قاطع مردم و در انتخاباتی سالم، آزاد و رقابتی روی کار آمد و امروز خادم مردم است. اگر بخواهیم دولت را کمک کنیم هم باید نقد کنیم و هم پیشنهاد بدهیم، چرا که نقد منصفانه برای مسئولین نعمت است. اما فراموش نکنیم که بین نقد و اهانت کردن و خدای ناخواسته دروغ پردازی تفاوت زیادی وجود دارد.

وی با مقایسه عملکرد دولتهای نهم و دهم با دولت یازدهم، گفت: دولت نهم و دهم بنزین ۸۰ تومانی را تحویل گرفت و لیتری ۷۰۰ تومان تحویل دولت یازدهم داد. کشور را با رشد اقتصادی هفت درصد را تحویل گرفت و با منفی پنج درصد تحویل داد. در سیاست خارجی هم موجب شد طی ۴ تا ۵ ماه پرونده ما در آژانس انرژی اتمی به شورای امنیت منتقل شود که این شورا درواقع حیاط خلوت امریکاست و موجب شد تا شورای امنیت سازمان ملل به ماشین صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی مبدل شود.

وی افزود: البته ما مدعی نیستیم که تمامی تحریم ها و دشمنی ها بخاطر انرژی هسته ای است، اما براین باوریم که می توان با تدابیر از برخی از اقدامات علیه ملت شریف ایران جلوگیری بعمل آورد.

فرماندار اسلام آبادغرب به خدمات دولت یازدهم اشاره و بیان داشت: امروز در سیاست خارجی با تلاش سیاست مداران ودیپلمات های مجرب ومتدین کشور، موتور کارخانه صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران متوقف شده و بخشی از داراییهای بلوکه شده در بانکهای خارج به کشور بازگردانده شده و انشاالله تحت مدیریت رهبر مقام معظم انقلاب و تدابیر ریاست جمهوری اسلامی به جایی که باید در سیاست خارجی برسیم، خواهیم رسید

محمدی از اساتید و دانشجویان خواست با مقایسه واقعیت های جامعه، افکار عمومی ومردم را متوجه مسائل مهم کشور کنند و نقشی موثر و برجسته در توسعه و پیشرفت کشور ایفا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز