خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار؛

دعوت یک سرپل ذهابی به اجلاس سالانه حقوق بین الملل سازمان ملل

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۲۸

یک سرپل زهابی برای اولین بار در تاریخ کشورمان به اجلاس سالانه حقوق بین الملل سازمان ملل دعوت شد.

" ستار عزیزی " عضو هیات علمی و مدیرگروه حقوق سرپل زهابی دانشگاه بوعلی همدان به اجلاس سالانه کمیسیون حقوق بین الملل دعوت شد.

به گزارش ایلنا از سرپل ذهاب، این اولین باراست که یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران، جهت حضور دراین اجلاس پذیرفته می شود.

لازم به ذکر است که سازمان ملل متحد از سال ۱۹۶۵ در مقر اروپایی خود در شهر ژنو سویس، هر سال همزمان با تشکیل اجلاس کمیسیون حقوق بین الملل ۲۴ نفر را جهت حضور در اجلاس کمیسیون و آشنایی مستقیم با فعالیت ها و ارائه بحثو گزارش در اجلاس کمیسیون دعوت می نماید.

افراد مدعو باید داری تحصیلات عالی حقوق بین الملل از جمله اساتید جوان حقوق بین الملل بوده و حداقل از دو نفر از متخصصان برجسته حقوق بین الملل که عضو کمیسیون حقوق بین الملل و یا دیوان بین المللی دادگستری لاهه بوده باشند، توصیه نامه ای دال بر تایید شایستگی آنها ارائه داده باشند.

کمیته ای متشکل از مقامات عالی سازمان ملل و اساتید برجسته حقوق بین الملل، از میان صدها تقاضای شرکت از واجد شرایط در این اجلاس از سراسر جهان، تنها تعداد ۲۴ نفر را انتخاب می نمایند.

اجلاس امسال از ۱۵ تیرماه تا سوم مردادماه در شهر ژنو برگزار می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز