خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شرکت توزیع برق استان استان خبر داد:

افتتاح ۴۲ پروژه شرکت توزیع برق در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۸۵

در ایام الله سپری شده از دهه مبارک فجر ۴۲ پروژه شرکت توزیع نیروی برق در استان کرمانشاه افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

ایلنا: مدیرکل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اظهار داشت: ۴۲ پروژه مذکور در سه بخش برق رسانی به روستاها، اصلاح و نوسازی شبکه های شهری و تامین برق پروژه های مسکن مهر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علیمراد مرادی مجد همچنین در تشریح بخش های افتتاحی اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر شاهد برق رسانی به پنج روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۰ خانوار بودیم، ضمن اینکه تکخوانی کردن کنتور ۷۰۰ روستا از دیگر اقدام صورت گرفته در بخش برق روستایی است که می توان به آن اشاره کرد.

مرادی همچنین از اصلاح و نوسازی ۲۵۰ کیلومتر از شبکه برق رسانی شهرستان های کرمانشاه، جوانرود، هرسین و کنگاور که دچار فرسودگی شده بودند، خبر داد.

مدیرکل شرکت توزیع برق استان، یادآور شد: در ایام الله دهه فجر کار برق رسانی به ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکن مهر که ۳۰ پروژه را شامل می شد، انجام و همشهریان محترم ساکن در این منازل از نعمت برق برخوردار شدند.

مرادی یادآور شد: در هخمین ایام شاهد احداثروشنایی ۱۶ کیلومتر از روشنایی معابر سطح استان و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز