خبرگزاری کار ایران

عضو ارشد ستاد دکتر روحانی:

آمادگی هرنوع تعامل با استاندار جدید کرمانشاه داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۹۷

به نمایندگی از قاطبه اعضای ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه حمایت خود را برای هرگونه تعامل با استاندار منتخب دولت یازدهم در این استان، اعلام می کنم.

ایلنا: عضو ارشد ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه گفت: انتخاب ابراهیم رضایی از سوی هیات دولت به عنوان استاندار کرمانشاه را به مردم شریف این استان تبریک عرض می‌کنم و امید داریم که ایشان بتوانند منشا توسعه و جبران عقب افتادگی‌های این مدت در زمینه‌های گوناگون استان باشند.

ذکریا عباسی فرد در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، تاکید کرد: بنده به نمایندگی از قاطبه اعضای ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه حمایت خود را برای هرگونه تعامل با استاندار منتخب دولت یازدهم در این استان، اعلام می‌کنم.

این عضو ستاد دکتر روحانی اظهار داشت: در سالهای اخیر کرمانشاه در بسیاری از حوزه‌ها دچار عقب افتادگی شده است و همین امر صدمات زیادی به ساختار استان وارد کرده که متاسفانه خروج نیروهای کار از کرمانشاه به استانهای دیگر و نیز رشد آماری بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی و.. نمونه بارز این معضل بوده است.

عباسی فرد در پایان گفت: امیدواریم که استاندار کرمانشاه از پتانسیل‌های موجود برای توسعه همه جانبه استان به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز