خبرگزاری کار ایران

در مراسم تودیع و معارفه یکی از مدیران کل؛

مدیر جدید در مراسم معارفه خود حضور نیافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۶۴

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بدون حضور ابراهیم رحیمی زنگنه، مدیر جدید این اداره کل برگزار شد.

ایلنا: صبح امروز شنبه ۶ مهرماه مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بدون حضور مدیر جدید این اداره کل در تالار انتظار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام آفتابی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم برخی از برنامه‌ها و اقدامات زمان حضور خود در این سازمان را برای حاضرین تشریح کرد.

وی تاکید کرد: در زمان حضور بنده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این دو سال بیش از ۱۳۸ عنوان کتاب از نویسندگان کرمانشاهی چاپ شده است.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین در این مدت حضور بنده شاهد تجهیز و راه‌اندازی ۱۰ مرکز دیجیتال در استان، راه‌اندازی ۶۴ مرکز قرآن و عترت، ارتقاء جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از رتبه ۲۴ در سال ۱۳۸۹ به رتبه هشتم در سال ۱۳۹۰، تصویب پنج پروژه عمرانی فرهنگی در سفر مقام معظم رهبری بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح تئا‌تر شهر جزو خدماتش در این مدت بوده است، گفت: در دوره مدیریتم قفل موسیقی کرمانشاه باز شد و اجراهای متعدد موسیقی در این مدت در استان برگزار شد.

آفتابی تاکید کرد: پس از گذشت ۳۱ دوره جشنواره فیلم فجر این جشنواره سال گذشته برای اولین بار در استان برگزار شد که در پی آن شاهد رونق سینماهای استان بودیم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود از عدم حضور ابراهیم رحیمی زنگنه، سرپرست جدید این اداره کل در این مراسم ابراز ناراحتی کرد.

در این مراسم، برخی از فعالان مطبوعاتی استان کرمانشاه نیز به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات موجود جامعه رسانه‌ای کرمانشاه و نیز خدمات انجام گرفته در زمان تصدی حجت الاسلام آفتابی بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز