خبرگزاری کار ایران

حسین فیروزی خبر داد:

کاروان کمک‌های مردمی کردستان راهی استان‌های سیل‌زده شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۷۳

معاون استاندار کردستان گفت: کاروان کمک‌های مردمی، کاروان نمایش همدلی مردم کردستان با هموطنان مصیبت‌دیده استان‌های سیل‌زده است.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی با حضور در محل بدرقه کاروان کمک‌های جمع آوری شده توسط واحدهای کارگری و کارفرمایی استان برای هموطنان سیل‌زده استان لرستان، ضمن تقدیر از کارگران استان که همپا و همراه سایر آحاد ملت به یاری هموطنان سیل‌زده لرستان برخاستند، گفت: این کاروان نمایش همدلی مردم کردستان با هموطنان مصیبت دیده استان‌های سیل زده است.

وی اضافه کرد: فرهنگ همیاری و کمک، فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ملت ماست که هر کجای کشور به آسیب و مصیبتی دچار شود همه مردم به کمک می‌شتابند.

فیروزی با اشاره به زلزله سال گذشته کرمانشاه، گفت: زلزله کرمانشاه و سیل در استان‌های لرستان و گلستان و خوزستان نه فقط مردم این استان‌ها بلکه همه مردم را مصیبت زده کرد.

معاون استاندار کردستان همچنین از کمک‌های نقدی کارمندان ادارات استان در کنار سایر اقشار جامعه خبر داد و گفت: کارکنان و کارمندان اکثر ادارات استان با میل و رغبت خود یک یا چند روز از حقوق خود را به عنوان کمک به استان های سیل زده اهدا کرده اند و انتظار می رود طی روزهای آینده سایر ادارات نیز از این اقدام شایسته پیروی کنند.

فیروزی در پایان تصریح کرد: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل‌زده کشور توسط مردم نوعدوست کردستان، قابل ستایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز