خبرگزاری کار ایران

در سفر استاندار به اقلیم کردستان عراق صورت گرفت؛

گفتگوی تلفنی استاندار کردستان با رئیس جمهور عراق و معاون نخست وزیر اقلیم کردستان

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۳۶۰

استاندار کردستان در جریان سفر دو روزە بە اقلیم کردستان عراق با دکتر «بەرهەم ساڵح» رئیس جمهور عراق و «قوباد تاڵەبانی» معاون نخست وزیر اقلیم کردستان گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، در گفتگوی تلفنی رئیس جمهور عراق و استاندار کردستان بر تحکیم روابط اقتصادی و فرهنگی میان دو طرف و تقویت مبادلات تجاری تاکید شد.

بەرهەم ساڵح ضمن ابراز خوشحالی از سفر استاندار کردستان و هیات همراه به اقلیم کردستان از امضای تفاهم نامه همکاری میان دو طرف استقبال و به استاندار کردستان اطمینان داد همه توان خود را برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه امضا شده به کار خواهد گرفت.

همچنین در گفتگوی تلفنی استاندار کردستان با «قوباد تاڵەبانی» معاون نخست وزیر اقلیم کردستان ضمن تاکید بر تحکیم روابط کردستان ایران و عراق تاڵەبانی وعدە داد اجرایی شدن همە بندهای تفاهم نامە امضا شدە را پیگیری کند.

استاندار کردستان نیز در این تماس‌های تلفنی ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی تقویت و گسترش یابد تا هر دو طرف بتوانند از مزایای این روابط بە طور کامل منتفع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز