خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان مطرح کرد:

اجرای ۶۲ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب در شهرستانهای بانه و مریوان

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۹۰۶

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان به اهم فعالیت های این شرکت طی سال های گذشته پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمدحسین محمدی اظهار کرد: در شهرستان مریوان و در شهر کانی دینار تاکنون ۳۲ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۲۶ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از ۴۲۰۰ انشعاب آب و بیش از ۴۱۰۰ فقره انشعاب فاضلاب، احداث یک مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز یک حلقه چاه با دبی ۳۲ لیتر در ثانیه انجام شده است.

وی افزود: در شهرستان بانه و از زمان تحویل مسئولیت خدمات آب و فاضلاب شهر آرمرده  به آبفای کردستان تاکنون ۹کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۰.۵ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۴۰۰ فقره انشعاب آب، احداث یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز ۲ حلقه چاه با دبی ۳ لیتر در ثانیه اجرا شده است.

محمدی ادامه داد: در شهر بوئین بانه نیز تاکنون بیش از ۱۱ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، حدود ۰.۵ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۴۰۰ فقره انشعاب آب، احداث یک ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۰ لیتر در ثانیه، ساخت یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و تهیه و نصب یک سیستم تصفیه اجرا شده است.

به گفته وی در شهر کانی‌سور هم تاکنون ۱۰ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۰.۵ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از ۳۳۰ فقره انشعاب آب، احداث یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز ۲ حلقه چاه با دبی ۳ لیتر در ثانیه اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز