خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چند پروژه آب و برق؛

وزیر نیرو به کردستان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۸۹

وزیر نیرو به همراه معاونین حوزه آب و برق فردا پنجشنبه به منظور بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه آب و برق به استان کردستان سفر می‌کند .

به گزارش ایلنا، هیوا لهونیان، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان با اعلام این خبر  اظهار کرد: در سفر وزیر نیرو و هیأت همراه 11 پروژه در حوزه توزیع برق با اعتبار 339 میلیارد و 845 میلیون ریال به بهره می رسد.

وی در ادامه از افتتاح 5 پروژه با اعتبار 81 میلیارد و 120 میلیون ریال در حوزه های انتقال برق خبر داد و گفت: پروژه های توسعه و افزایش ظرفیت پست 63/20 کیلو ولت ناظم آباد (قروه 2) و توسعه پست 63/20 کیلوولت مریوان و همچنین پروژه های پست 230 کامیاران و سیم کشی دو مدار خط 63 مریوان نیز در این سفر کلنگ زنی می شود .

لهونیان یادآور شد: پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر 4 هم که توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و شرکت توانیر از سال گذشته احداث شده است ، به دست وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد : در حوزه آب هم پروژه های بهره برداری از سد عباس آباد بانه و آبرسانی شهر بانه از سد عباس آباد با اعتبار بالغ بر یکهزار و 229 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

لهونیان به آبرسانی به مجتمع آرندان اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد و 449 میلیون ریال که مربوط به شرکت آب و فاضلاب روستایی است به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در پایان یادآوری کرد: برنامه بازدید از پروژه های سد ژاوه و سامانه انتقال سد آزاد، شهید کاظمی، چراغ ویس و نشست با استاندار و همچنین مجمع نمایندگان استان از جمله برنامه های وزیر نیرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز