خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

مدیران در بیان آمار واقعی خوف نداشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۲۱

استاندار کردستان تاکید کرد: مسئولان در بیان مشکلات و ارائه آمار واقعی به مردم خوف نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا در دومین جلسه شوراى هماهنگى مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: آمارها باید به صورت واقعی و دقیق اعلام شود تا خانواده ها سطح هوشیاری خود را ارتقا دهند.
 
وى بر لزوم بهره‌گیرى از توان و ظرفیت سمن‌ها تاکید کرد و گفت: سمن‌ها بیشتر از دستگاه‌هاى اجرایى مى‌توانند با جامعه ارتباط برقرار کنند و در پیشگیرى و مقابله با اعتیاد موثر باشند لذا باید به آنها فرصت بدهیم.
 
مرادنیا یادآور شد: زمانى موفق عمل کرده ایم که خروجى اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با اعتیاد، کاهش آمار اعتیاد در استان باشد در غیر اینصورت کارى نکرده ایم. 

استاندار در ادامه گفت: پراکندگى اعتبارات و ریزکردن ارقام در این حوزه معضلى است که مانع نتیجه بخش بودن اقدامات مى شود که اگر سازماندهى و هم افزایى نداشته باشیم این اعتبارات هدر خواهد رفت.
 
مرادنیا اظهار  اشت: مجموعه دستگاه‌هایى در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد مسئول هستند باید تلاش کنند تا به سمت رشد منفى اعتیاد و استان پاک بودن حرکت کنیم.

وى در خصوص اشاره به این مشکل که برخى مراکز نگهدارى به محل آسیب تبدیل شده، تاکید کرد: باید در این جلسات به دور از تعارف و صرف آمار مسائل و مشکلات را مطرح و راهکار ارائه کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز