خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

محرومیت کردستان ناشی از اهمال کاری مدیران اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۱۹۳

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ناتوانی مسئولان در جذب اعتبارات را با محرومیت چندین ساله کردستان مرتبط دانست و گفت: محرومیت کردستان ناشی از اهمال کاری مدیران اجرایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن بیگلری شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه وضعیت معیشتی مردم نامساعد است، افزود: با نگاهی پیرامون خود در می‌یابیم که منبع درآمد بخشی از خانواده ها از یارانه تامین می شود  و بعضا در برآورده کردن نیاز‌های اصلی خود دچار عجز هستند که با این اوصاف می طلبد در عینیت بخشی مفهوم اقتصاد مقاومتی به معنی واقعی کلمه کوشید.

وی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی در قبال مردم وظیفه  ارائه خدمات  دارند  و چنانچه با رجعت به وجدان خود از عملکرد کاری و اخلاقی خود ناراضی بودیم یا باید نقش مربوطه را رها و یا نسبت به رویه اتخاذی نیز تجدید نظر به عمل آوریم.

بیگلری، ناتوانی در جذب اعتبارات و کاهش درآمد سرانه استان را ناشی از عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی دانست و تصریح کرد: برای زدودن فقر و محرومیت چندین ساله استان بایستی مدیران عزم خود را جزم  کرده و نسبت به ورود اعتبارات از جان مایه بگذارند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای جبران این کاستی و قصور مدیران با برقراری ارتباط مستحکم با وزارت و سازمان های مربوطه می توانند نسبت به دریافت و تامین اعتبارات نیز جدی تر ورود کنند.

بیگلری خاطر نشان کرد: با همراهی و همدلی قادر هستیم، موانع و بوروکراسی های اداری فراروی را به حداقل برسانیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز