خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات به اشتغال پایدار روستایی با هدف جلوگیری از مهاجرت

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۰۴۴

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را جلوگیری از مهاجرت روستائیان و افزایش درآمد روستانشینان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان حمید کلانتری در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال  با بیان اینکه طرح اشتغال پایدار روستایی باید با سرعت پیش برود، گفت: همه موانع از طرف بانک‌ها ودستگاه‌های اجرایی باید برداشته شود و منافع ملی نباید فدای بروکراسی اداری شود.

وی با اعلام اینکه همه بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی دولتی هستند و باید در پرداخت تسهیلات کوتاهی نکنند ادامه داد: امیدواریم تا پایان مردادماه کلا طرح اشتغال پایدار روستایی به سرانجام مطلوب برسد.

کلانتری با بیان اینکه سهم کردستان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۲۶۰ میلیارد تومان است، اظهار داشت: این رقم در مجموع هزینه یک پروژه بزرگ است و بانک‌ها نباید در خصوص پرداخت آن به طرح‌های روستایی تنگ نظرانه عمل کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآوری کرد: مدیران اجرایی و فرمانداران نظارت کافی را در پایش و نظارت طرح‌ها داشته باشند تا طرح‌های کارآمد و دقیق بتوانند تسهیلات را دریافت کنند.

کلانتری در ادامه با یادآوری ظرفیت‌های استان در جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی گفت: استان کردستان توانمندی‌های ویژه‌ای در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی، دامداری، زنبورداری، آبزی‌پروری و دیگر شاخه‌ها دارد که می‌تواند از تسهیلات اشتغال روستایی برای توسعه و ایجاد آنها بهره ببرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز