خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس عنوان کرد:

آغاز عملیات آسفالت و آبرسانی روستایی بخش زیویه

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۲۳

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: آسفالت و آبرسانی به روستا‌های بخش زیویه با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز و تاکنون ۶۲ میلیون ریال اعتبار برای آن جذب شده است.

به گزارش ایلنا، محسن بیگلری در دیدار با مردم روستا‌های آیاغچی، کوپه قران، کوچه طلا، کروز، قاشق، دارتو و خوش قشلاق با بیان اینکه بهسازی مسیر‌های روستایی از دغدغه‌های اصلی مسئولان است، افزود: 40 کیلومتر راه روستایی در بخش زیویه برای آسفالت به مناقصه گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: تامین آب روستا‌های این منطقه با ساخت مجتمع آبرسانی "کوچه طلا" در دست اقدام است و دو سال دیگر به اتمام می‌رسد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: آسفالت و آب رسانی به روستا‌های بخش زیویه با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز و تاکنون ۶۲ میلیون ریال اعتبار برای آن جذب شده است.

محسن بیگلری خواستار مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عمران روستایی شد و ادامه داد: همکاری مردم در اجرای طرح‌های روستایی مهم است.

بهره مندی از تسهیلات کم بهره، احداث پارک کودک، تقویت آنتن دهی تلفن همراه، تکخوانی کنتور برق و اجرای شبکه فاضلاب از درخواست‌های روستاییان در این دیدار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز