خبرگزاری کار ایران

در جشنواره توانمندی‌های صنعت آب و فاضلاب؛

آبفای کردستان رتبه دوم اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۱۵

شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان موفق شد رتبه دوم اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی را در میان شرکت های آب و فاضلاب شهری کشور کسب کند.

به گزارش ایلنا، این رتبه در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور که در پایتخت درحال برگزاری است، اعلام شد و طی آن تندیس و لوح تقدیر ویژه این عنوان به آبفای کردستان اهدا شد.

در متن این لوح تقدیر که به امضای مهندس پاکروح معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسیده، آمده است: "با توجه به تلاش های ارزشمند آن شرکت در راستای بهبود راندمان انرژی تأسیسات آب و فاضلاب تحت پوشش و بر اساس ارزیابی حوزه معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال ۱۳۹۵ امور انرژی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان در بین شرکت های آب و فاضلاب شهری، موفق به احراز رتبه دوم در اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی شده است.

لذا بدینوسیله از تلاش های صادقانه و بی دریغ همکاران آن شرکت تقدیر و تشکر می گردد. امید است در پرتو عنایات حضرت حق تعالی با بهره گیری از تجارب موجود و بکارگیری دانش روز شاهد پیشرفت روزافزون صنعت آب و فاضلاب کشور باشیم."

گفتنی است؛ سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور از روز پانزدهم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و روز چهارشنبه نوزدهم با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز