خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

شفاف سازی پایه اعتماد سازی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۴۷۸

استاندار کردستان بر شفاف‌سازی روندهای اداری تأکید کرد و گفت: فساد اداری باعث سلب اعتماد عمومی از دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران تابعه استان، عملکرد مناسب مسئولان را در رضایتمندی مردم با اهمیت تلقی کرد و گفت: غالبا مردم در شهرستان ها فرمانداری و بخشداری را به عنوان نماینده حاکمیت تلقی می کنند از این جهت ایجاد احساس رضایتمندی در مردم وظیفه کارگزاران محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: رویکرد مسئولان به گونه ای نباشد که یأس و ناامیدی بر مردم خصوصا روستائیانی که از حداقل امکانات معیشتی برخوردار هستند، حاکم شود.

مرادنیا خواستار رسیدگی مطالبه و مشکلات مردم روستا شد و افزود: چنین مردمی زیاده خواه نیستند بلکه در پی حل مشکلات زندگی خود هستند از این رو حمایت و توجه ویژه به قشر روستا در اولویت کاری فرمانداران و بخشداران باشد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: الزام به قانون و عمل به آن در چارچوب تعیین شده وظیفه کارگزاران است بر این اساس ایفای نقش گره گشا بودن می تواند منتج به اعتماد عمومی شود.

مرادنیا وسعت بینش و اندیشه اشخاص مسئول را در جذب اعتبارات مهم برشمرد و گفت: از چالش های فعلی استان عدم پرداخت تسهیلات بانکی و اعمال سخت گیری ها در این خصوص است در حالی که بایستی چنین رویه ای اصلاح و بازبینی شود.

وی خواستار وسعت دید و نگرش کارگزاران به موضوع اشتغال شد و عنوان کرد: چالش فعلی کشور و به تبع آن در استان بیکاری و تامین شغل است، بنابرین رفع محدودیت ها و تلاش برای جذب یک هزار میلیارد تومانی می تواند در بهبود شرایط موثر واقع شود.

مرادنیا با بیان برپایی جشن های شاد نوروزی در استان، گفت: جشن باستانی نوروز متعلق به مردم است نه گروه و شخص خاصی و وظیفه مسئولان تامین امنیت برای نشاط و سرور مردم است.

استاندار کردستان مقابله با فساد اداری و توسعه ورزش همگانی را جهت اعتماد سازی و نیز کاهش آسیب های اجتماعی مهم دانست و خواستار توجه فرمانداری و بخشداری ها به این مهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز