خبرگزاری کار ایران

با هدف جمع‌آوری کمک برای ایتام و محسنین:

جشن درخت آرزوها در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۴۴۳

جشن درخت آرزوها با هدف جمع‌آوری کمک برای کودکان نیازمند در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی‌زاده با بیان اینکه این مراسم با هدف جمع‌آوری کمک برای کودکان نیازمند و دومین بار در سطح استان کردستان با مشارکت خیران برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری این مراسم زمینه برآورده کردن نیازها و آرزوهای کودکان یتیم و محسنین فراهم خواهد شد.

وی افزود: خیران می‌توانند با مشارکت در این کار خدا پسندانه با اهداء کمک‌های خود به‌صورت نقد، کالا و یا در قالب ارائه خدمات در جهت برآورده کردن نیازها و آرزوهای این کودکان در آستانه سال نو کمک کنند.

شیخی زاده افزود: این مراسم امروز شنبه 19 اسفند ماه و در سالن سینما بهمن سنندج ساعت ۲۰:۳۰ و با حضور و مشارکت خیران برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه هم‌اکنون هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند، گفت: یکی از طرح‌های ارزشمند این نهاد که با هدف حمایت از این کودکان اجراشده است طرح اکرام ایتام و محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه خیران می‌توانند با تحت حمایت قرار دادن یک و یا چند کودک یتیم و محسنین به‌صورت ماهانه کمک‌های خود را به‌حساب این کودکان واریز کنند، افزود: کودکان محسنین شامل کودکانی می‌شود که به دلیل مشکلات مختلف سرپرست آنها، در تامین مایحتاج زندگی خود ناتوان هستند و نیازمند کمک و یاری خیران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز