خبرگزاری کار ایران

گروسی مطرح کرد:

کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در کردستان تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۲۱۴

مدیر کل دادگستری کردستان گفت: در راستای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری و ایجاد امنیت خاطر برای تولیدکنندگان، کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در کانون وکلای استان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر گروسی در جشن استقلال کانون وکلای کردستان با بیان اینکه حق و عدالت در فضای آزاد و در پرتو کرامت و ارزش انسانی ظهور و بروز می‌یابد، افزود: از این رهگذر کانون وکلا با آسیب‌شناسی در حوزه‌های مختلف بایستی نسبت به شکل گیری چنین رویه‌ای اقدام کند.

وی شأن و منزلت وکیلان را محترم شمرد و گفت: به موجب قانون وکلا همانند قضات از تمامی احترامات و امتیازها و نیز استقلال برخوردار هستند.

گروسی جایگاه وکلا را از آسیب دور ندانست و عنوان کرد: آنچه برای وکیل و نهاد قضایی مهم است حفظ اعتماد عمومی و تقویت آن است از این جهت صیانت و نگه‌داری از چنین جایگاهی رعایت الزاماتی را می‌طلبد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: بازآموزی وکلای جوان، به روز شدنشان متناسب با تغییر قوانین و پی‌جویی حق و احقاق آن و نیز کاستن هزینه‌های شهروندان بخشی از فرآیند طولانی اعمال شده برای مصون ماندن از آسیب‌های احتمالی است.

مدیر کل دادگستری کردستان خواستار تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در کانون شد و افزود: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت کانون می‌طلبد با راه‌اندازی چنین کمیته‌ای زمینه را برای امنیت اقتصادی و توسعه استان فراهم کنیم. 

گروسی فزونی آسیب‌های اجتماعی و نقش وکلا را در کاستن این پدیده مهم ارزیابی کرد و گفت: برای مصون ماندن از فضای مجازی و آسیب‌های ناشی از آن وکلا می‌توانند حضور پر رنگی را در عرصه داشته باشند چراکه چنین پدیده‌ای مانع از توسعه علمی و امنیت می شود.

وی خاطر نشان کرد: وکلا در امر پیشگیری از وقایع در یاری‌رسانی به دستگاه قضا نیز می‌توانند موثر واقع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز