خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

بهسازی راه‌های روستایی شهرستان سروآباد با اجرای ۷ پروژه

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۱۰

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از اجرای ۷ پروژه احداث و بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان سروآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام ملکی با اعلام مطلب فوق افزود: پروژه بهسازی راه روستایی نسنار –چشمیدر– آریان– پایگلان – تفین به طول ۳۰ کیلومتر یکی از پروژه‌های اساسی و مهم حوزه شهرستان سروآباد است که عملیات اجرایی آن از سالیان گذشته شروع شده و امسال با جدیت بیشتر دنبال شد به طوری که هم‌اکنون بالغ بر ۱۸ کیلومتر آن آسفالت شده و از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است.

ملکی ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه روستایی هرسین – بیساران در دو فاز و کلاٌ به طول ۸ کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی است که اهمیت ویژه داشته و فاز اول آن با ۸۶ درصد و فاز دوم آن با ۱۹ درصد پیشرفت امسال عملیات اجرایی آن‌ها ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به پروژه آسفالت راه روستایی بهرام‌آباد –بندول– کلاته -ذکریان به طول حدود ۱۷ کیلومتر، گفت: این پروژه نیز ۲۵ درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از بهسازی راه روستایی اورامان – نوین  به طول ۲۳ کیلومتر به عنوان یکی از پروژه‌های اساسی و مهم و تأثیرگذار در بحث گردشگری استان و منطقه سروآباد یاد کرده و اظهار داشتند ۷ و نیم کیلومتر از این پروژه امسال آسفالت شده و هم‌اکنون پروژه ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

ملکی بیان کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی تخان – انجمنه و سپیدار – هزار خانی به طول ۹۱۰۰ متر و پیشرفت ۱۸ درصدی و پروژه آسفالت راه روستایی رووار – ژریژه – ماضی‌بن به طول ۸ ونیم کیلومتر با پیشرفت ۲۰ درصدی از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها امسال با جدیت دنبال شده است.

وی تصریح کرد: در صورت اتمام این پروژه‌ها تعداد ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی از نعمت راه بهسازی شده و آسفالته بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز