خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی سقز عنوان کرد:

28 طرح آبرسانی در روستاهای سقز در دست اجراست

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۲۷

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی سقز گفت: 28 طرح تامین آب و آبرسانی با اعتبار افزون بر142 میلیارد ریال در روستاهای این شهرستان در دست اجراست.

به گزارش ایلنا، صدیق محمدزاده با بیان این مطلب افزود: در صورت تخصیص مناسب این اعتبارات، در حوزه آبرسانی روستایی شاهد تحولی عظیم خواهیم بود و آب  117 روستا تامین می شود.

وی در خصوص تعداد و محل تامین اعتبار این طرح های آبرسانی گفت: 11طرح با هزینه 29 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل 2 درصد درآمد نفت و گاز  و 12 پروژه با هزینه 23 میلیارد و 200 میلیون ریال ازمحل ماده 180 (توازن منطقه ای) تامین می شود.

محمدزاده ادامه داد: تعداد 2 پروژه هم با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون ریال ازمحل بند (ج) تبصره 9 بودجه، 2 پروژه با هزینه 64 میلیارد و 708 میلیون ریال شامل مجتمع های کوچه طلا و باغلوجه با تعداد 20 روستا از محل ردیف ملی و صندوق توسعه ملی تامین اعتبار خواهد شد.

محمد زاده اظهار کرد: تعداد 1 پروژه نیز با هزینه  20 میلیارد ریال شامل آبرسانی به 12روستای بخش امام از مجتمع آبرسانی اوباتو و سد سیاه زاخ دیواندره از محل صندوق توسعه ملی و مطالعه مکان سنجی تامین آب آشامیدنی 60 روستای پایین دست سد شهید صالحیان (چراغ ویس) با اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون ریال از محل 2 درصد نفت و گاز در بخش مرکزی تامین اعتبار می شود.

او عنوان کرد: تاکنون از محل 2 درصد درآمد نفت و گاز 13 درصد اعتبارات و از محل توازن منطقه‌ای 29 درصد اعتبارات تخصیص یافته است. 

وی عنوان کرد: مجهز کردن مخازن آب 164 روستای سقز به سیستم کُلرزنی قطره‌ای از دیگر اقدامات این اداره  در سال جاری است.

مدیر اداره امور آب و فاضلاب روستایی سقز یادآور شد: از 272 روستای دارای سکنه شهرستان سقز 164 روستا تحت پوشش این اداره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز