خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد:

دستگاه‌های اجرایی، خود را متعهد به خرید تولیدات داخل استان بدانند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۵۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی جهت حمایت از تولید و اشتغال لازم است خرید محصولات و تولیدات با کیفت داخل استان را مورد توجه جدی قرار دهند.

به گفته ایلنا، محمد دره وزمی در جلسه شورای فنی استان که به ریاست استاندار کردستان برگزار شد، با بیان اینکه تولیدات استان در همه بخش ها نیازمند حمایت است، افزود: اولین اقدام در راستای حمایت از کار و تولید، خرید کالاهای تولیدی در استان توسط دستگاەهای اجرایی است.

وی با انتقاد از اینکه دستگاه‌های اجرایی خود را متعهد به خرید تولیدات داخل استان نمی دانند، خاطر نشان کرد: برخی از ادارات دستورالعمل های سازمانی و کشوری خود را برای عدم خرید مستمسک قرار می دهند.

دره وزمی تاکید کرد: هم اکنون در استان محصولات گوناگون و با کیفیت و قابل رقابت با دیگر نقاط کشور تولید می شود و سزاور نیست وقتی کالایی در استان با قیمت مناسب و دارای استاندارد تولید می‌شود از جایی دیگر تهیه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: برای حل این مشکل لازم است جلسه ای با دستور کار اولویت خرید محصولات داخل استان تشکیل و در این خصوص تصمیمات لازم با حضور استاندار کردستان ودستگاەهای نظارتی تشکیل شود.

دره وزمی یادآور شد: همه ما وظیفه داریم از هر طریقی به تولید و اشتغال استان توجه داشته باشیم و یکی از راه‌های این کار، خرید کالاهای تولیدی از کارگاەها وکارخانه های مستقر در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز