خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد:

راه اندازی کلینیک صنعت و سرمایه‌گذاری در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۲۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از راه‌اندازی کلینیک مخصوص صنعت و سرمایه گذاری در این استان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه بانک ها باید حامی تولید و اشتغال باشند گفت: در حالیکه تمام دستگاه ها باید در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال عمل کنند، قوانین و مقررات موجود در بانک های کشور حامی تولید نیست.

وی به پرداخت 750 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در کارگروه رفع موانع تولید در سالجاری برای رونق بخش تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته نیز در قالب مصوبات این کارگروه در مجموع بیش از یک هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شده بود.

دره وزمی به مشکلات واحدهای تولیدی استان کردستان نیزگریزی زد وادامه داد: برخی از واحدهای تولیدی استان برای ادامه فعالیت خود نیاز به سرمایه در گردش دارند که می توان با تسهیلات بانکی مشکل آنها را برطرف کرد. اما واحدهایی هم وجود دارند که مشکلات غیر مالی مانند: نبود بازار فروش، بازاریابی نامناسب و فعالیت کمتر از ظرفیت اسمی دارند که مشکلات آنها در این کارگروه قابل بررسی نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه در صورت عدم برنامه ریزی مناسب، تسهیلات بانکی که به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال پرداخت می شود، می‌تواند واحدهای تولیدی را به بانک‌ها مقروض‌تر کند، افرود: تنها راه کمک به این واحدها دادن یارانه تولید و حمایت های مشاوره ای تخصصی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز