خبرگزاری کار ایران

اکبر جوهری:

جلسات فقط محل بیان مشکلات نیست/ مسئولان باید راهکارهای مثمر ثمر ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۲۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان گفت: جلسات فقط مکانی برای بیان مشکلات نیست بلکه باید مسئولان به ارائه راهکار و برنامه بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر جوهری روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سنندج گفت: دامنه مصرف مواد مخدر امروز افزون بر مردان به سمت و سو و گرایش زنان و نیز مدارس متوسطه و بعضا پایین تر تسری یافته که این امر عمق فاجعه را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: هر چند مصرف مواد مخدر در کردستان نسبت به سایر استان های همجوار در وضعیتی قابل قبول تری است اما نسبت به ایام پیش تر دچار مشکلات عدیده ای در این باره شده از این رو می طلبد تمهیدات ویژه ای در کاهش بروز این پدیده اتخاذ شود.

جوهری عملکرد برخی دستگاه های متولی را در این حیطه قابل پذیرش ندانست و گفت: علت عمده حداقلی بروز مواد مخدر در کردستان به اصالت و فرهنگ غنی مردم این دیار بر می گردد که با این پدیده بیگانه بودند اما مسئولان به درستی از این فرصت برای رفع این معضل گام بر نداشتند.

وی بر اهمیت اجرای عملیاتی مصوبات و دستور العمل های اداری تا رسیدن به نتیجه در جامعه تاکید کرد و گفت: جلسه صرفا مکانی برای بیان مشکلات نیست بلکه بایستی مسئولان با تضارب آرا و تبادل نظر و نیز به چالش کشیدن برنامه های دستگاه های اجرایی به ارائه راهکار و برنامه بپردازند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان ادامه داد: از این رو می طلبد با گزینش افراد کاردان و متخصص به بازنگری و بررسی مجدد برخی از مصوبات اجرا نشده در جلسات تا رسیدن به نتایج نهایی اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز