خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

مدیران پیگیر مطالبات و حل مشکلات مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۶۹۱

استاندار کردستان مدیران را بە حضور بیشتر در وزارتخانەهای مربوطە برای پیگیری مسایل استان فراخواند و گفت: از مدیران می‌خواهم کە در هفتە حداقل یک روز خود را بە حضور در وزارتخانەها اختصاص دهند و با ارائە آمار و ارقام گویا مسئولان را مجاب بە کمک بە کردستان کنند.

بە گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در جلسە ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامەریزی و توسعە استان کردستان، گفت: همە ما در قبال عقب ماندگی‌های استان مسئولیت داریم، بر همین اساس ضروری است مدیران با کار و تلاش مضاعف و جهادی برای پر کردن شکاف‌های توسعەای تلاش کنند.

وی حضور قرارگاە پیشرفت و سازندگی سپاە برای محرومیت‌زدایی از روستاهای کردستان را امری مبارک ارزیابی کرد و افزود: مجموعە سپاە و قرارگاە سازندگی بە کمک دولت آمدەاند و یاری‌رسان دولت برای توسعە روستاها در بخش‌های مختلف خواهند بود.

مرادنیا بە عرصە آمدن سپاە برای سرعت گرفتن روند توسعە و محرومیت‌زدایی از روستاها را نشان کم‌کاری مدیران در گذشتە دانست و گفت: اگر مدیران در قبال امورات و وظایف خود بە درستی و با توان کار می‌کردند هم اکنون وضعیت استان بە گونە دیگری بود.

استاندار کردستان مدیران را بە حضور بیشتر در وزارتخانەهای مربوطە برای پیگیری مسایل استان فراخواند و اظهار کرد: از مدیران می‌خواهم کە در هفتە حداقل یک روز خود را بە حضور در وزارتخانەها اختصاص دهند و با ارائە آمار و ارقام گویا مسئولان را مجاب بە کمک بە کردستان کنند.

وی مشکلات استان درحوزەهای مختلف را زیاد و مدیران را بە پرهیز از بی‌تفاوتی توصیە کرد و ادامە داد: در شرایط امروز کردستان بی تفاوتی گناهی بزرگ است و باید کار و تلاش مضاعف در این دولت برای منطقە انجام شود.

مرادنیا وجود بوروکراسی و فرآیندهای دست و پاگیر اداری را از مشکلات استان برشمرد و اضافە کرد: مدیران نباید خیلی خود را درگیر پیچ وخم‌ها و راهروهای تودرتوی اداری کنند، بلکە لازم است ضمن پایبندی بە قانون با همراهی دستگاه‌های نظارتی راە حل‌های مناسب برای اجرای درست امور پیدا کنند.

وی ادامە داد: هم اکنون نوعی بیگانگی در نگرش دستگاەها بە هم وجود دارد کە ضروری است این نوع نگرش حذف و دستگاەها با هم افزایی بە فکر رشد کردستان باشند.

وی یکی از دلایل موفقیت جهاد در اوایل انقلاب را گیر نکردن در مسایل بوروکراسی دانست و از مدیران خواست از ریسک‌پذیری و خطر کردن نهراسند.

استاندار کردستان در خاتمە مجموعە سپاە را مجموعەای توانمند و دارای امکانات خاص برای کمک بە توسعە دانست و گفت: یقین دارم اقدامات سپاە در قالب قرارگاە پیشرفت و سازندگی برای رفع محرومیت موفق و بە نتیجە مطلوب خواهد رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز