خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه خبر داد :

اختصاص بیشترین اعتبار برای فعالان طرح اشتغال فراگیر در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۳۲

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قروه گفت: 6422 میلیارد ریال اعتبار طرح اشتغال فراگیر سهم کردستان به‌صورت شناور در اختیار شهرستان‌ها قرار دارد.

به گزارش ایلنا، کورش شعبانی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، عنوان کرد: 6هزار و 422 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح اشتغال فراگیر به استان کردستان اختصاص یافته که به‌صورت شناور در اختیار شهرستانها قرار گرفته است تا هر شهرستانی که بیشترین طرح و سرمایه‌گذاری را در این زمینه ارائه دهد بیشترین اعتبار را نیز به خود اختصاص دهد.

وی خواستار همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی بویژه بانک‌های عامل در خصوص جذب این اعتبارات شد و افزود: جذب این اعتبارات در نهایت منجر به رونق و افزایش تولید اشتغال پایدار در شهرستان خواهد شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در ارتباط با تسهیلات مشاغل خانگی گفت: سه هزار و 450 میلیون ریال تسهیلات با عاملیت بانک صادرات  به حوزه مشاغل خانگی قروه اختصاص یافته است که به دستگاه‌های فاقد منابع و اعتبار داخلی تعلق خواهد گرفت .

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قروه سپس به طرح  کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی اشاره کرد و خواستار تلاش و پیگیری بیشتر دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در زمینه بهره‌مندی دانش آموختگان دانشگاهی و واحد‌های پذیرنده از این طرح شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز